Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Långsiktig städning

Kategori: Allmänt

När Johannes i Småland städade sin källare hittade han sina gamla BBS navkapslar som blivit liggandes. Han hade sett mitt utrop på en BMW-site där jag efterlyste dessa och vi gjorde upp affär. Det var ca 2 år sedan. BBS-fälgarna hade jag hittat hos en klubbkompis nästsgårds i Rosersberg där de också hade blivit liggandes sedan en racingdröm inte hade blivit av. Det var 3 år sedan. Johannes sa att han nog hade centrummuttrarna någonstans men han kunde inte hitta dem. Så i förra veckan kom ett SMS, de hade kommit fram efter lite mer städning! Så nu efter tre år har jag till slut en komplett sats BBS RS Split! Nu vill jag sätta igång och renovera dem! 
 
 
Kommentera inlägget här: