Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Biltokig är jag!

Kategori: Allmänt

Alla ni som känner mig vet att jag är en biltok! Mitt bilintresse, som alltid funnits där, har kretsat kring lite mer vardagliga bilar än det många andra intresserar sig för. När biltidningen Klassiker kom blev jag mycket glad, äntligen en tidning som passar min bilsmak perfekt! De som arbetat/arbetar på tidningsredaktionen har mycket talang för att fånga in och beskriva sådant som hör till klassikerägande och brukande på ett mycket elegant sätt. Själv tycker jag det är intressant att kunna ta del av likasinnades förehavanden i sina garage, vilket man kan göra på Klassikerwebben www.klassiker.nu . Därför har jag även delat med mig av några bilrelaterade episoder ur vårt liv, utifall det finns andra som tänker som jag. Det har blivit några inlägg genom åren. Om du inte har läst dem ännu, håll till godo!
 

 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: