Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Fynda i egna gömmor

Kategori: Allmänt

Ibland är det bra att renoveringen har dragit ut på tiden. Fyndade dessa nya(!) delar i mina egna gömmor, som jag glömt bort att jag hade lagt undan. Det är sådana här gånger som göder "kan-vara-bra-att-ha" beteendet. Arbetet fortätter nu med att fräscha upp elsystemet i motorrummet samt byta tillbaka kablaget för de enkla framlyktorna.
 
"Single lights"-lyktorna låg där i lådan och bara väntade på att bli återupptäckta. En oanvänd och ny säkringsbox med nytt lock kom också fram.
 
Så fantastisk bra att jag var noggrann då jag lossade kablarna för sisådär fö 15 år sedan, nu kommer anteckningarna till nytta!
 
Nu ska kabelhärvan återställas och bli lika fin som övriga motorrummet.
 
 
 
Kommentera inlägget här: