Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Veterandag i solgass

Kategori: Allmänt

Hustrun och jag smet iväg över dagen till Eskilstuna veterandag. Stor marknad och massor med finbilar kryddat med flyguppvisningar, mycket trevligt. Toppenväder. Fick med mig lite reservdelar till E21:an och flera fina bilder.
 
Hustrun beundrar denna superfina E28:a.
 
"BMW... din dröm min verklighet"
 
En sån skulle man ha!
 
Endast en ynka E21:a hittades!
 
Flyguppvisningar i mästerklass.
 
Inte vilken Ford Taunus som helst.
 
VW Variant - snyggare idag än då det begav sig.
 
Wow, vilket skick!
 
När såg du en sån senast?
 
Färgklick!
 
Dubbel glädje i solen!
 
Är denna också "mint"?
 
Bilar, sol och flygplan.
 
Spanade in två Cabby-kompisar på veterancampingen. Växlade några ord med ägarna naturligtvis.
 
 
 
Kommentera inlägget här: