Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Slit och släp

Kategori: Allmänt

Jaha, då har familjens vagnpark fått tillökning - ett gammalt släp med skåp. Skulle köras till skroten då den inte klarat besiktningen. Anledning; stum fjädring. Tänkte ge den en chans - ägnade lite tid vid datorn, googlade runt och fick ett antal idéer. Prövade dessa och nu funkar fjädringen igen, ska bli intressant att se om den nu klarar besiktningen. Passade på att ägna mig åt "pimp my släpvagn" och begåvade den med aluminiumfälgar...

Familjens fordonspark för övrigt ser ut så här just nu:

Bruksbilar:
Volvo V70 2.4T - 2001
Volvo V40 2.0 - 1996

Projekt:
BMW 316 - 1978
Volkswagen 1303S - 1973
Mercedes Benz 190C - 1965

Släp/husvagn:
Cabby Nova 472 - 1974
Bålsta-släpet 915 - 1981

Kommentera inlägget här: