Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Proffshjälp

Kategori: Allmänt

Resedagrun har ju dragits med ett förgasarproblem så länge jag har haft den. Har haft isär originalförgasaren tidigare flera gånger utan att lösa problemet. När jag skulle köra bilen till filminspelningen i vintras började den dessutom strula med tändningen. Sammantaget blev bilen så pass svårkörd så jag har inte velat köra den sedan dess. Men nu hade kompisen, Micke Öhman, tid att kika på det hela. Vi bytte till nya tänddelar och gjorde en seriös tändinställning, så den delen av problematiken är ur världen nu. Därefter lite justerande med förgasaren och bilen har nog aldrig gått så bra som nu. Men ännu inte perfekt. Vi kunde än en gång konstatera att det är något som är på tok med förgasaren. 

Mickes monster till racebil får min lilla BMW att se rätt snäll ut. 

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: