Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Byta bruks

Kategori: Allmänt

Efter 10 veckors väntan kunde jag äntligen hämta hem nya bruksbilen. För första (och enda?) gången valde vi att ta ut en splitt ny bil! Någon gång i livet kan man ju prova på att få lukta på nybilsdoft... Valet föll på den alldeles i dagarna nylanserade 3-serien i faceliftad version. Lyx och flärd byts ut mot standardiserad dieselknatter. Den gamla bilen kommer i goda händer hos en BMW-entusiast, det känns bra.
Första gången jag är skyldig till att det i nybilshallen finns en bil med lapp i vindrutan "KÖPT".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glada miner på premiärturen.
 
Med bilen kom nog den häftigaste tårtan jag sett!
 
Bye bye, gona miss you!
 
 
Kommentera inlägget här: