Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Premiärturen

Kategori: Allmänt

Utan förvarning ringde Johan Hellgren på onsdagkvällen och undrade om jag skulle komma ut till Wenngarns slott på bilträff. Tja, varför inte. Hade ju inte hunnit köra bilen en enda meter sedan besiktningen, solen sken och hade en lucka i kalendern. Bilen startklar. Dags för premiärturen! Sagt och gjort, jag körde dit på en gång. Strålande afton, Johan hade med sig sin farfars Amazon i superfint originalskick. Gustav kom förbi med sin E21 A-traktor och några bilar till var samlade. Trevligt med bilträff, hoppas det blir mer av den varan framöver. Riktigt kul att köra var det också.
På vägen hem körde jag förbi Mickes garage och tog en titt på hans racebil-projekt. Lite mer komplicerat bilbygge där!
Premiärturen ledde till Wenngarns slott!
 
Liten skara bilar samlade denna kväll.
 
Gustav kom förbi med sin E21 A-traktor.
 
Tacksamt fotoljus.
 
 
 
Mickes racebilsbygge...
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: