Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Leverans till Sydney

Kategori: Allmänt

Martyn Doidge i Sydney önskade få ett ex av Klassikertidningen med renoveringsreportaget på min BMW. Självklart ska vi fixa det, direktleverans! Tänk att det finns några likasinnade på andra sidan jordklotet! Blir tufft att fixa bilträff dock! Hans E21:a är mycket fin! Imponerad! 
 
Klassikerleverans till Sydney!
 
Martyn kastade sig ögona böj på BMW-artikeln!
 
Martyns E21:a är i mycket fint skick! Lite modifierad har den blivit sedan Martyn köpte den. Sänkt fjädring, BBS-fälgar, Recaro-stolar för att nämna några.
 
Den skarpögde ser att detta är en 320 som borde ha dubbellysen, Martyn tycker enkla lysen är snyggare.
I Australien är matta på instrumentbrädan obligatorisk, annars bränner solen sönder den på nolltid.
Så lika min bil, men ändå detaljer som skiljer. Tex sidospeglarna är av annan modell.
 
 
 
 
 
 
I
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: