Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Montering

Kategori: Allmänt

Det är svårt att få tiden att räcka till. Vardagsbestyr som jobb och familj slukar sin andel (av naturliga skäl). Lite då och då hinner jag smita ut  i garaget i alla fall. :) Just nu jobbar jag för att få bilen så pass klar att jag kan köra ut den till vintern, så Mintgrün kan ställas in igen. Förutom plåt kring vindrutan så ska det mesta svetsjobbet vara klart för denna gång! Återmontering av tank och chassidetaljer är genomförd. Dags för lackjobb igen!
 
Höger framskärm grundlackad på insidan.
 
Stötdämpare höger bak återmonterad, nya bränslepåfyllningsdetaljer.
 
Rosten borta på tanklocket.
 
Nya originalskruvar till framskärmarna.
 
Passningsarbetet är viktigt, allt ska sitta rakt och rätt!
 
Kommentera inlägget här: