Samisgarage

På min garageblogg lägger jag ut det senaste kring mina förehavanden i mitt garage och annat bilrelaterat.

Avteckning, invigning och transport - välkommen hem Cabby Nova!

Kategori: Allmänt

Intensiva junidagar för att slutföra räddningsprojektet av Tinas gamla husvagn har avverkats. Några av punkterna markerade med  "check";  laga väggar och golv, täta samtliga skarvar, tapetsera, ny golvmatta, eldragning, nya däck, inredning modifiera och laga före återmontering. Högtidligt när pressenningen där husvagnen stått under i två år avtäcktes! Sedvanlig tvätt före avresa mot Sverige. Stort tack till min pappa, Kari Vihriälä, som ställt upp på att tag i detta projekt! Nu hoppas vi på att stundande besiktning ska gå bra och att vi kan börja använda den till camping!
Kommentera inlägget här: